Kundeservice

Driftsinformation

Find aktuel information om driftsforstyrrelser her.

Spørgsmål til faktura?

Så er fakturaservice det rette sted. Du kan også få det ordnet helt automatisk.

Læs mere ›

Morgenbriefing omkring C5 og NAV integration

Kbh. 11. okt. 2016
Aarhus 19. okt. 2016

Support

Kontakt ipvision support


Telefon

(+45) 8888 7799
(+46) 77 690 690 1
(+47) 64 00 78 97
(+49) 40 328 909 879

 

Åbningstid: Mandag til torsdag kl. 8.00-16.00. Fredag kl. 8.00-15.30.

Udenfor åbningstid: Ved driftsnedbrud kan du også ringe på telefon (+45) 8888 7799 til den vagthavende medarbejder.

Katastrofenummer: Ved sjældne totale nedbrud vil ovennævnte numre også kunne fejle - så kan der ringes til (+45) 70 70 78 33

Mail

support@ipvision.dk

Support for tidligere iPinion kunder
ip-support@ipvision.dk


Værdsat support

ipvision support er meget værdsat hos vores kunder, og vores support er en erklæret konkurrenceparameter for os - både under implementering af løsning og i dagligdagen.

Korrekt betjening ved første kontakt

ipvision support består af højt kvalificerede medarbejdere, som ulig andre virksomheder ikke blot screener din sag og sender den videre i systemet. Hos ipvision består supporten af 2nd line supportere fra start, som behandler og løser 95% af kundernes henvendelser uden yderligere kollega-involvering og uden yderligere viderestilling. Det betyder, at vi ikke sjældent løser tvivlsspørgsmål og driftsforhold på minutter og timer, hvor nogle af vores konkurrenter nogle gange skal bruge dage, før opgaven er løst.

En hurtigere løsning af kundeforespørgsler i support skyldes, at du som kunde får tildelt en supporter. Supporteren står for den tekniske implementering i din virksomhed og kender derfor din løsning, når du henvender dig. Ikke sjældent er vores supportere på fornavn med de tekniske kontaktpersoner hos vores kunder.

Har du forslag til, hvordan vi kan give dig endnu bedre support, så send dit forslag til os på support@ipvision.dk.