Telefonimoduler

Moduler til din telefoni
Byg nye funktioner på, når du har behov

Udbyg dit telefonsystem efter behov

Din virksomhed udvikler sig hele tiden. Det skal dit telefonsystem også kunne. Derfor er alle vores løsninger fleksible på alle områder.

Hvis mønstret i virksomhedens telefonitrafik udvikler sig, kan det være en god idé at støtte den udvikling med relevante telefonimoduler.

 

 

 

 

 

 

Udvidet omstillingsbord til receptionen

Når firmaet har en vis størrelse, og der skal håndteres en betydelig mængde opkald ind i virksomheden gennem en central receptionistfunktion, har de dedikerede medarbejdere i omstillingen brug for et omstillingsbord med udvidede telefonifunktioner. Receptionist er modulet med den udvidede funktionalitet, der kan sikre, at kundeservicen fortsat er i top.

Medarbejdere med Receptionist får adgang til at se detaljeret information i kollegernes kalendere, adgang til brugerstatuspaneler for at redigere medarbejdernes statusfelter, (status for tilgængelighed, statuskommentarfelt og prækonfigurerede telefonbeskeder) og adgang til at ændre telefonsvarerbesked, så medarbejderen udfylder en central receptionistfunktion. Receptionist er et tilkøbsmodul til telefonsystemet Connect, og det kan implementeres når som helst og meget hurtigt.

Fordele med Receptionist

  • Adgang til at se detaljeret information i kollegernes kalendere
  • Adgang til brugerstatuspaneler for at redigere medarbejdernes statusfelter
  • Adgang til at ændre telefonsvarerbesked
  • Mere effektiv håndtering af indkommende opkald
  • Fremmer den oplevede kundeservice
  • Forøget fleksibilitet til at sikre effektiv telekommunikation internt og ved indgående opkald
  • Effektiv metode til ændring af telefonsvarerbesked på vegne af kollegerne
  • Fleksibel ændring af kollegernes status, når de selv har glemt at ændre status eller har for travlt
  • Fremmer letheden i det kollegiale samarbejde

 

 

 

 

 

 

Dokumentér mundtlige aftaler fra telefonsamtalerne

Hvad var det nu, der blev sagt i samtalen? Rigdommen ligger i detaljen. Få dokumenteret alle de vigtige aftaler, selv om de kom i stand over telefonen. Med Connect Voice Recording kan medarbejderne manuelt optage telefonsamtaler lejlighedsvist og gemme dem.

Din virksomheden kan også vælge systematisk at optage og gemme alle telefonsamtaler automatisk. Connect Voice Recording kan sikre, at alle vigtige aftaler, samtykker og godkendelser kan bevises, hvis der skulle opstå uenighed. Hver medarbejder har via brugerlogin og kodeord adgang til sine optagede opkald via et webbrowserbaseret site.

Fordele med Voice Recording

  • Hurtig opsætning af Connect Voice Recording  
  • Let konfigurering af adgang til aflytning af optagede opkald
  • Enkel tastemenu for manuel optagelse
  • Automatisk lagring på centralt site. Filer gemmes i 3 mdr.
  • Mulighed for deling og videresendelse af optagede opkald
  • Login og password eliminerer misbrug

 

 

 

 

 

 

Fuldt overblik over telefontrafikken i realtid

Når du har brug for indsigt i opkaldstrafikken og i telefonkøerne, er LiveStat en god løsning. Følg status, afvikling af trafik og køer i realtid. Få fuld statistik over, hvor effektivt dit firmas afdelinger håndterer kunderne.

Du designer selv overblikket for statistikken, og ledere bliver i stand til hurtigt at analysere trafikken med det fokus, som er relevant for firmaet.

Det er nemt at få et visuelt billede af situationen på virksomhedens fokusområder med brugervenlige drill-down filtre. Filtrering udgør også den nemme måde at udforme dataudtræk til bl.a. analyser.

LiveStat er let at implementere og kan anvendes af alle virksomheder og er særligt velegnet til call centre og virksomheder med betydelig telefontrafik.

Fordele med LiveStat

  • Nem adgang til fleksibel og overbliksskabende statistik
  • Se produktiviteten pr. medarbejder, afdeling m.v.
  • Sæt visuelt fokus på særlige indsatsområder med filtre
  • Få kvantitativt overblik over afdelingens aktivitetsniveau henover tid
  • Skræddersy sammensætningen af dit firmas statistikoverblik
  • Visualisér trafikken og køer med tilkobling af storskærm
  • Træk hurtigt og nemt data ud til særanalyser med brugervenlige filtre
  • Mulighed for at skabe skræddersyede applikationer via API-adgang

 

 

 

 

 

 

Storskærm med overblik over samtaletrafikken og ventekøer

Giv medarbejderne overblik og mulighed for at følge status i opkaldstrafikken live i fællesskab med Storskærm, hvor de også kan følge eksekvering af køer og ventende opkald samt se statistik for, hvor effektivt de håndterer kaldstrafikken.

Storskærm er et tilkøbsmodul til dit telefonsystem og kan installeres når som helst.

Fordele med Storskærm

  • Få fælles overblik i realtid
  • Visualisér trafikken til afdelingen
  • Skab mere fællesskab og bedre samarbejdsånd

 

 

 

 

 

 

Bedre præstationer i telefonsamtalerne

Få mersalg og gladere kunder gennem bedre telefonpræstationer. Du kan støtte dine medarbejdere i deres præstationer på telefonen. Hvad enten din virksomhed ønsker større salg, bedre service overfor kunderne eller begge dele, kan du træne dine medarbejdere til bedre resultater med Supervisor.

Med Supervisor bygger du supervisorfunktionalitet oven på din telefoniløsning:
LYT MED i en igangværende samtale,  uden at forstyrre
COACH din medarbejder under samtalen, uden den eksterne person kan høre dig
DELTAG aktivt i opkaldet

Fordele med SuperVisor

  • Kom relevant ind i igangværende samtaler on-the-fly
  • Vær vidne til forretningskritiske samtaler
  • Styrk medarbejderens præstation gennem læring
  • Skift mellem funktioner under samtalen
  • Pin-kode adgang eliminerer misbrug

 

 

 

 

 

 

Få bedre styr på telefonmøderne

Få indfriet dine krav om øget sikkerhed, bedre mødeledelse, samtidig skærmdeling og international mødedeltagelse til lokal takst med Telefonmøder.

Telefonmøder er den professionelle mødetelefon med plads til 100 deltagere pr. møde. Der er nem online adgang til mødestyring og virksomhedstilpasset velkomsthilsen tilmødedeltagerne.

Hver mødeleder får en personlig konto for øget sikkerhed, kontrol og transparens ift. afregning. Der er endvidere mulighed for tilføjelse af omkostningscentre eller kundenumre, der vises på fakturaen.

Virksomheden kan få oprettet lokale mødenumre i over 60 lande, og der er mulighed for fuld integration med online skærmdelingsværktøj. Endelig integrerer vi til Microsoft Outlook og Lotus Notes for bedre mødeplanlægning.

Fordele med Telefonmøder

  • Spar medarbejdertid og rejseudgifter
  • Nem mødeindkaldelse via app på din smartphone
  • Sikkerhed for, at kun mødedeltagerne lytter med
  • Online mødebord, som giver mødelederen bedre mulighed for mere effektiv mødeafvikling
  • Hold møde med deltagere i over 60 forskellige lande til lokal takst
  • Glance - anvend skærmdeling under mødet
  • Cisco Webex - hvis du ønsker videokonference
  • Ingen indledningsvis investering, og stor gennemsigtighed i afregningen, der kun sker efter forbrug
  • Brugersupport 24/7/365

Rådgivning og salg


+45 8888 7777

Åbningstider
Mandag til torsdag kl. 8:30 - 16:30
Fredag kl. 8:30 - 16:00