sfb-contactpoint

Contact Point
Mini contact center til Skype for Business telefoniløsninger

Effektiv håndtering af kundeopkald

Få overblik og gør håndteringen af opkald nemmere og mere effektiv med vores mini call center Contact Point, der er et overbygningsmodul til din Skype for Business telefoniløsning, og som styrker dit firmas kommunikation med en række værdifulde telefonifunktioner.

Få overblik og gør håndteringen af opkald nemmere og mere effektiv med Contact Point, der er et overbygningsmodul til Skype for Busines. Giv dit firmas kunder en hurtigere og bedre service ved at effektivisere virksomhedens interne og eksterne kommunikation gennem de avancerede telefonifunktionaliteter i Contact Point.

Fordele med Contact Point til din Skype for Business telefoni

Komplet funktionalitet på tværs af enheder
Contact Point rummer telefonifunktionaliteter, der komplementerer Skype for Business standardfunktionalitet. Det betyder, at alle funktioner fungerer på tværs af enheder. F.eks. Presence på mobile enheder. Din virksomhedens kommunikation internt og eksternt løftes til højeste niveau.
Bedre service med selvbetjeningsmenu i flere lag
Mange virksomheder har ofte brug for at servicere kunder med selvbetjeningsmenuer, som giver dybere valgmuligheder, efter at det første valg er foretaget.
Afkort kundernes ventetid i telefonkøen
Med "Call back" giver du kunderne mulighed for at blive ringet op, så de bliver fri for at stå i ventekøen. Du kan også give de ventende kunder mulighed for at lægge en besked eller for at blive stillet om til en anden afdeling.
Mere effektiv kommunikation med presence for alle medarbejdere
Få adgang til alle medarbejderes tilgængelighedsstatus (presence). Se, om en medarbejder er ledig eller optaget, uanset om kollegaen er på smartphone eller IP-telefon.
Hurtigere kundekontakt med avanceret kaldsstyring
Identifikation af kunderne på kalds-ID gør det muligt at styre dem mere effektivt ind i din virksomhed, så kunderne får hurtigere kontakt med de relevante medarbejdere. F.eks. kan opkald fra VIP-kunder styres udenom firmaets hovednummer og direkte til deres primære kontaktpersoner. Opkald fra udenlandske kunder kan styres direkte til rette sprogkyndige medarbejdere. Opkald fra kunder med gæld overstyres ind til regnskabsafdelingen. Og der er mange flere muligheder.
Mere hensigtsmæssig rutning af opkald ved alternativ-situationer
Med Contact Point bliver opkald, som ikke kan afvikles efter intentionen bag opkaldet, håndteret i bedre overensstemmelse med god kundeservice. Du får f.eks. viderestilling ved ubesvaret opkald, du får nødbesked ved nedbrud, og du bliver automatisk dirigeret tilbage til voicemailen på den oprindelige kontaktpersons telefon ved ubesvaret viderestilling. Contact Point giver mulighed for, at alle kaldsscenarier bliver til gode oplevelser for kunderne.

Byg funktionalitet på, der giver dine kunder den gode oplevelse i telefonen

Contact Point bygger på vores viden og erfaring om PBX funktionalitet generelt og samspillet med Skype for Business. Vi hjælper dit firma med at udforme den optimale løsning i samarbejde med dig og dit Microsoft IT-udviklingshus. Vi rådgiver dig om, hvordan du kan føje funktioner til din Skype for Business telefoniløsning, så din virksomhed giver præcis den gode oplevelse i telefonen til kunderne, som de ideelt set bør få.

 

Rådgivning og salg


+45 8888 7777

Åbningstider
Mandag til torsdag kl. 8:30 - 16:30
Fredag kl. 8:30 - 16:00