Omstilling

Omstilling til højere effektivitet
Styrk firmaets kommunikation med kunderne med vores telefonomstilling

Vores omstilling håndterer alle standard telefonifunktioner - og flere avancerede funktioner oveni

Din virksomhed er sikret det bedste udgangspunkt for kommunikationen med kunderne med vores såkaldte hosted PBX. Den afvikler alle samtaler og telefonifunktioner i højeste kvalitet på tværs af IP-telefoner og mobiltelefoner på en måde, som kan styrke din virksomheds konkurrenceevne.

Få overblik over
telefonifunktionerne

Fordele ved omstillingen i vores telefoniløsning

Alle standardfunktioner – plus dem, du savner
Når kunder skifter til os, skyldes det ofte, at de almindelige funktioner i det tidligere telefonsystem ikke var nok til kundens behov. F.eks. kunne den tidligere løsning ikke vise kundens tlfnr. ved omstilling til en kollega, eller det var ikke muligt at se status på kolleger på mobiltelefoner. Måske var der for mange problemer ifm. mobilnetværket, så der alligevel var behov for nogle bordtelefoner. Måske blev der tabt for mange opkald pga. begrænset servicefunktionalitet, mens kunderne ventede i telefonkøen. Connect leverer på den sidste mil.
Diriger opkald smartere ind i firmaet
Udform call flows, der tager højde for, hvem der ringer ind. Giv f.eks. VIP-kunder direkte adgang til deres kontakter udenom omstillingen og velkomstmenuer, og lad dem springe over i telefonkøen. Led opkald fra udlandet direkte til de rette sprogkyndige medarbejdere. Diriger lokale opkald til nærmeste lokale afdeling. Lad ikke kunder med forfalden gæld bestille flere varer, uden at deres opkald først kommer en tur omkring regnskabsafdelingen. Connect dirigerer opkald mere efter hensigt
Hurtigere kundebetjening med effektiv køstyring
Jo kortere telefonkøer, jo gladere kunder. Vi tilbyder 7 forskellige ringestrategier ifm. telefonkøer, så kunderne kommer hurtigere i tale med dig og medarbejdere. Dertil kan du bl.a. vælge kønummer-annoncering, afspille ventetidsbeskeder og foreslå de ventende kunder ”call back.” Så kan kunderne indtaste deres tlfnr. og så lægge på, hvorefter en af dine medarbejdere ringer tilbage til dem. Connect giver kunderne bedre telefonioplevelser
Når dit firma udvikler sig, følger løsningen med
Du kan skræddersy en løsning præcis til din virksomheds behov. Når din virksomhed vokser og ændrer sig, følger telefonsystemet med, fordi det er let at skalere og let at konfigurere. Det har vi gjort med bl.a. Fitness World, Trustpilot og AudioNova. Vores system kan hurtigt og nemt føje en ny afdeling eller en ny lokation til uden voldsomme merudgifter. Connect udvikler sig sammen med dit firma
Få større udbytte af dit firmas data med integration
Vores telefonsystem er forberedt på, at din virksomhed kobler telefoni og data sammen. Dit firmas salg, kundeservice, support og andre afdelinger får de vigtigste data om kunden op på skærmen automatisk, før telefonen ringer. Så fremstår medarbejderne mere forberedt, håndterer opkald mere målrettet og når lettere målene. Opkaldene gennemføres hurtigere, og kunderne får løst deres ærinder til større tilfredshed for alle. Connect baner vej for gladere kunder, større mersalg og bedre bundlinje
Komplet overblik over kollegerne
Ligesom på facebook kan du med funktionen Tilgængelighedsstatus (Presence) se, om dine kolleger er ledige eller optagede – uanset om de bruger bordtelefon og/eller mobiltelefon, så undgår du og dine medarbejdere unødige opkald og omstillinger. Mange andre telefonsystemer kan kun vise tilgængelighedsstatus på enten kollegerne med bordtelefoner eller på kollegerne med mobiltelefoner. Connect giver overblik, så du og dine medarbejdere kommunikerer mere effektivt internt
Håndterer varierende lokale call flows
Simple telefoniløsninger håndterer ofte kun et call flow i et lag, som afspejler firmaets normale drift. I praksis er der mange undtagelser fra den normale forretningsdrift. Helligdags-lukket, kulturnætter og andre events, varierende åbningstider for enkelte lokalafdelinger m.m. Administrationssystemet bag Connect er forberedt til at håndtere de mest krævende call flows i mange lag og med mange undtagelser. Connect styrer alle opkald til firmaet korrekt – ved normal drift og ved undtagelserne
Byg nye funktioner på, når det passer dig
Når virksomheden vokser sig større, opstår der ofte nye telefonibehov. F.eks. behovet for dokumentation af samtaler, statistik over telefontrafikken i realtid, et fælles overblik på storskærm i en afdeling eller muligheden for, at en supervisor at lytte med på samtaler, coache under samtaler eller at kunne deltage i samtaler undervejs. Connects funktionalitet kan udbygges, når det passer dig

Rådgivning og salg


+45 8888 7777

Åbningstider
Mandag til torsdag kl. 8:30 - 16:30
Fredag kl. 8:30 - 16:00