Integration

Integration med dine IT-systemer
Lad telefoni og IT spille sammen, og høst værdien af dine data.

Det er muligt at sætte dine kundedata proaktivt i spil, når telefonerne ringer. Arbejder din telefoni sammen med dine forretningskritiske IT-systemer, får du automatisk de afgørende informationer om kunden frem på skærmen, før telefonen ringer. Du fremstår forberedt og målrettet, besvarer opkaldet mere effektivt og styrer samtalen hurtigere i mål. Glade kunder, bedre lukke rater og øget mersalg.

ERP

I dagligdagen bruger du ERP-systemet, når du bl.a.bogfører, fakturerer, afregner moms, styrer likviditet og lager. 

Du kan få mere nytte ud af ERP-systemet ved at integrere det med telefonien. Når f.eks. en debitor ringer ind, kan du få serveret de vigtigste informationer fra økonomisystemet på skærmen, så de relevante data automatisk kommer i spil.

CRM

Se hvem der ringer
Prioriter indgående opkald mere optimalt
Få al relevant data automatisk på forkant
Bedre forberedt og fokuseret ved indringninger
Fremstå mere professionelt fra samtalernes start
Spar tid
Øget effektivitet ved kald
Øget selvdisciplin

I dagligdagen bruger du salgsstyringssystemet når du opdatere et kundeforhold med stamdata, aktivitetsdata, tilbud m.v. Du kan få mere nytte ud af salgsstyringssystemet ved at integrere det med telefonien. Når en kunde ringer ind, kan du få serveret de vigtigste informationer fra salgsstyringssystemet på skærmen, så de relevante data automatisk kommer i spil.

Helpdesk

Se alle sagsdata på skærmen hurtigt
Undgå unødige fejl
Øget selvdisciplin
Fremstå mere professionelt fra samtalernes start
Spar tid

I dagligdagen bruger du kundeservicesystemet, når du registrerer henvendelser fra kunder, som skal have løst en opgave eller et behov, og som skal kunne måles og følges op på over tid og uafhængig af dig og dine kolleger.

Du kan få mere nytte ud af din helpdesk ved at integrere det med telefonien. F.eks. når en kunde ringer ind, kan du få serveret de vigtigste informationer fra dit helpdesk-system på skærmen, så de relevante data automatisk kommer i spil.

Business Intelligence

Se hvem der ringer
Prioriter indgående opkald mere optimalt
Få al relevant data automatisk på forkant
Bedre forberedt og fokuseret ved indringninger
Fremstå mere professionelt fra samtalernes start
Spar tid
Øget effektivitet ved kald
Øget selvdisciplin

I dagligdagen bruger du Business Intelligence Systemet når du skal have et hurtigt overblik, og for at træffe beslutninger effektivt.

Du kan få mere nytte af økonomisystemet ved at integrere det med telefonien. Når en kunde ringer ind, kan du få serveret de vigtigste informationer fra Business Intelligence Systemet på skærmen, så de relevante data automatisk kommer i spil.

Integration produktblade

Download produktblade og andre materialer om integration og ipvision generelt.

header-text-left

Rådgivning og salg


+45 8888 7777

Åbningstider
Mandag til torsdag kl. 8:30 - 16:30
Fredag kl. 8:30 - 16:00