Indblik

Indblik er "food for thought." Her får du aktuelle indblikshistorier med inspiration, stof til eftertanke, argumenter, perspektiv og en kommentar med på vejen om forhold fra televerdenen set gennem ipvisions linse. Vi poster lejlighedsvist. Er du tilmeldt dig nyhedsmailen, får du Indblik-historierne med oven i.

Samarbejde med Zylinc

August 2016 blev vi enige med Zylinc om at tage Zylincs platform med i vores produktprogram. Det var en række nye større kundesager med sammenfaldende behov, der ledte os til Zylinc. Vores avancerede Connect telefoniløsning med alsidig funktionalitet og integration til kundernes kernesystemer kan...

Omfavner din kundeservice Facebook?

2 ud af 3 kunder forventer svar på under 1 time - også på henvendelser på de sociale medier. Marc Zuckerberg har tidligere udtalt, at han ser Facebook mere som et teleselskab end et medieselskab. Mottoet ”Connect with friends and the world around you on Facebook” er da også blevet til virkelighed for 1,7 mia. månedlige brugere globalt1 og for 3,5 mio. månedlige brugere i Danmark...

Inviter til telefonmøde

Opret og afhold telefonmøder – også når du er på farten. Det er let at invitere til telefonmøde, når du er på farten. Og det er endnu lettere at afholde det. Du åbner din Telefonmøder app, som kan downloades fra Google Play eller Apple App Store, på din smartphone og følger følgende...

Dataforbruget eksploderer

Mobildataforbruget eksploderer med 4G og streaming. Brugen af mobildata er 6-doblet på 20 måneder.1 Adm.dir. for ipvision Kenneth Andreasen beretter om, at vores kunders dataforbrug på mobil er vokset med to-cifrede rater pr. måned, og at det vil fortsætte de næste mange måneder frem. 50.000 danskere skifter deres 3G smartphones og tablets ud med 4G enheder hver måned...

Høst salgspotentialet i sociale medier

Fra analogt til digitalt salgsarbejde. Efterretningstjenesterne rundt omkring i verden har ændret karakter de seneste år. Overvågning af alle digitale signaler på internettet er en realitet, og for dem er kunsten at finde nålene i høstakkene i form af terrorister, narkobaroner, hackere og spioner. Salgsfunktionen i din og andre danske virksomheder har en lignende opgave. Blot er målene anderledes positive i form af kunder og kundeemner...

Ny Connect App

Nemt overblik og effektiv kommunikation for alle medarbejdere. Hvad er den bedste feature på Connect App for dig? Brugernes svar varierer, men her er nogle af dem. Du kan se, om en kollega er at træffe på mobil eller fastnet, eller om SMS eller email er hurtigste vej frem. Du har alle kontakter lige ved hånden. Du kan let og hurtigt søge en kontakt frem og ringe eller skrive...

Nyt ipvision.dk website

Find løsningerne og hjælpen hurtigere – på desktop og på mobil. 19.september kl. 19.30 gik ipvision.dk i luften. Ny tone og ny stil. Formålet er at gøre det lettere at handle med os. Det skal være lettere for kunder at være til, og det skal være mere tillokkende for andre at blive kunde hos os. Med sitets nye opbygning håber vi, at det bliver nemmere at navigere rundt og finde det, som du søger...

Gazelle 2016

Gazelle 2014, gazelle 2015 og gazelle 2016. For 3. år i træk har Børsen kåret os som gazellevirksomhed. Det er vi glade for og stolte over. En virksomhed udnævnes til gazelle-virksomhed af Børsen, når den i løbet af de seneste 4 år har haft vækst i omsætning eller bruttoresultat, og når virksomheden samlet set fordobler omsætning eller bruttoresultat i perioden...

Telefonmøder basic

Vi har for nylig lagt den gamle mødetjeneste 50605060 ind under vores online- og konferenceservices TelefonMøder, som vi overtog sidste år. I den forbindelse skifter tjenesten navn til TelefonMøder Basic og skifter telefonnummer til servicenummeret 90 92 01 02. Nummeret 50 60 50 60 lukker 31. maj 2016.

Rådgivning og salg


+45 8888 7777

Åbningstider
Mandag til torsdag kl. 8:30 - 16:30
Fredag kl. 8:30 - 16:00