Firmaets viden sat i spil

Dine data er guld værd. Sæt dem i spil

Anvend data systematisk, når kunderne ringer ind

Nye muligheder er på vej til dig. Skab mere værdi ved at udnytte virksomhedens data. Bring dem automatisk ind i telefonsamtalerne, når kunderne ringer ind.

Følgende situation virker måske bekendt. Din virksomhed lagrer vigtige data om kunden i IT-systemerne (f.eks. CRM og ERP). Kundedata skal bl.a. bruges til at fastholde kunden og til at udarbejde nye løsninger og mersalg til kunden og til hjælpe sælgeren med at huske på, hvornår dialogen med kunden skal videreføres, og hvilke emner og mål i salgsdialogen, som skal forfølges.

Men hvad sker der typisk, hvis kunden uventet ringer ind? Sælgeren kan ikke huske status og detaljerne. Det tager nogle gange en ”evighed” at åbne IT-systemet og få det rette faneblad frem. Sælgeren forsøger at ”træde vande” for at vinde tid, indtil sagens detaljer er kommet frem på skærmen. Måske er der gået det meste af et par minutter. Hvad betyder det for sælgeren, hvis de vigtige kundedata kommer på skærmen, samtidig med at telefonen ringer? Sælgeren er forberedt fra start, fremstår skarp i dialogen og kan gennemføre samtalen mere målrettet.

Integration sætter dine data i spil i samtale med kunderne

Integration af firmaets data med telefonsystemet har vi leveret og drevet for vores kunder i en del år. De seneste par år spørger stadig flere kunde efter at få de vigtige kundedata på skærmen, i det øjeblik kunden ringer ind. Vi kan integrere med de mest udbredte CRM- og ERP-systemer og med udbredte brancheløsninger.

Sæt dine data i spil, og høst fordelene fra dag 1

Flere af vores kunder anvender sådan en løsning i dag. De høster betydelige fordele;

  • Mere rettidigt gensalg og øget mersalg
  • Husker at indhente manglende informationer om kunden
  • Får møde- og serviceaftaler i kalenderen

  • Gennemfører samtalerne hurtigere og forkorter køventetider
  • Kolleger kan med lethed overtage den relevante kundedialog, hvis den primære kontaktperson ikke træffes

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Rådgivning og salg


+45 8888 7777

Åbningstider
Mandag til torsdag kl. 8:30 - 16:30
Fredag kl. 8:30 - 16:00