Løsninger
Ring til os
8877 6977

Få et gratis og
uforpligtende
opkald om dine
muligheder.
Udfyld nedenfor
Firma:*
Kontaktperson:*
Telefon:*
Email:
Besked:


Connect Client

Læs om Connect Client. Download produktblad


Connect Integration

Connect integration

Tag din telefoni til nye højder

Telekommunikation, der giver dig vinger

Connect Client giver dig overblik, tilgængelighed, nem omstilling og let viderestilling og meget mere i én applikation. Den er dit personlige omstillingsbord, så du kan kommunikere effektivt i dagligdagen på IP-telefon, mobiltelefon og smartphone.


Oversigt over hovedfunktioner i Connect Client

Oversigt over hovedfunktioner i Connect Client

Om funktionerne i Connect Client


  • Presence – individuelt overblik, hvor man har overblik over alle virksomhedens medarbejdere. Status-lampe viser om en kollega er fri eller optaget på telefonen (IP og mobil). Statuslampen skifter fra grøn til rød, hvis en kollega bliver optaget af et telefonkald. Gul, når telefonen ringer
  • Kalender-integration - Visning af kalender en time tilbage og tre timer frem. Mulighed for at udvide til receptionsløsningmed fuld adgang til alle kalendre
  • Søgning - Det er muligt at lave en fuld fritekstsøgning eller nøjes med en del af navnet, når man søger en person i Connect Client.
  • Mail - Tryk på mail-ikonet og Connect Client åbner din standard mail klient
  • Omstilling - Der kan foretages en direkte omstilling (blind transfer) – vælg person/telefon og tryk på viderestil ikonet hvorefter opkaldet er omstillet
  • A-nummervisning - Ved indkommende telefonopkald og omstilling præsenteres A-nummeret
  • Favoritliste - Via drag & drop er det muligt at lave sin egen favoritliste
  • Exchange kontakter - Det er muligt at hente sine kontakter fra Exchange ind i Connect Client
  • Intern Chat - Man kan chatte med en eller flere kollegaer online, så man er fri for at forstyrre dem telefonisk
  • SMS - Man kan sende SMS direkte til en kollegas mobiltelefon, og til eksterne mobilnumre – tryk på SMS ikonet og indtast mobilnummer
  • Kø-funktionalitet:
    • Antal ventende kald i kø
    • Hvem er meldt ind i køen (medarbejdere)
    • Få overblik over aktuel ventetid og frafald i procent

Med Connect Client får man helt ny funktionalitet, der gør det nemt at se, hvilke kolleger der er tilgængelige og ikke mindst, hvor de er tilgængelige. Sidder man i kundemøde, kan man signalere, at man slet ikke er tilgængelig, men er man i stedet til konference, kan man vælge at være modtagelig for sms-beskeder eller chat-beskeder. Det gør det nemt at binde virksomheden sammen på tværs af tidszoner og geografisk placering.

Connect Client gør Unified Communication let og nemt tilgængeligt. Den enkle klient trækker automatisk data fra medarbejdernes telefoner, fra virksomhedens servere, fra internettet og fra webapplikationer og præsenterer det hele enkelt og overskueligt. Opkald kan udføres direkte fra skærmen, også når det er mobiltelefonen, man vil ringe med.

Med Connect Client ændrer telefoni sig for altid. Se det med egne øjne i Connect Client Academy.

Ring 8888 7777 og få en uforpligtende snak med os om Connect Client, eller download produktbladet om Connect Client.